Resultater:
Tiltakene førte til økt synlighet, forbedrede rangeringer og bedre brukeropplevelse, noe som igjen bidro til høyere kundetilfredshet og klarere posisjonering i markedet
For Merhebia Finest AS utviklet vi en helhetlig digital løsning som inkluderte følgende tiltak:
Tiltakene førte til økt synlighet, bedre rangering i søk og forbedret brukeropplevelse – noe som bidro til høyere kundetilfredshet og økt effektivitet i markedsføringen.
For kunden Visdomreise utviklet vi en helhetlig digital løsning som inkluderte følgende tiltak:
For Apavu remonts utviklet vi en helhetlig digital løsning som inkluderte:
De utførte arbeidene bidro til å forbedre selskapets synlighet på nettet, øke kundetilliten og forbedre brukeropplevelsen, noe som til slutt førte til økt antall henvendelser.
For Renholdsfirmaet AS gjennomførte vi en rekke digitale tiltak for å tilpasse nettstedet til deres nye fokus på B2C-segmentet:
Etter implementeringen av disse tiltakene opplevde Renholdsfirmaet AS en økning i trafikken fra private kunder og en bedret synlighet i søkemotorene. Optimaliseringen av tjenestebeskrivelsene og de målrettede annonsekampanjene førte til økt interesse fra nye kundegrupper, mens bloggen bidro til å styrke nettstedets SEO-prestasjoner.
For Creperie De Mari utviklet vi en omfattende digital løsning som inkluderte:
Etter våre forbedringer opplevde Creperie De Mari en betydelig økning i organisk trafikk og bedre rangering i søkemotorer. Det nye designet bidro til en mer intuitiv brukeropplevelse, som har gjort det enklere for besøkende å finne relevant informasjon.
Vi utførte en komplett digital løsning for Black Diamond Foliering Studio, som inkluderte:
Nettsiden fikk økt synlighet og trafikk, og markedsføringskampanjene og flyeren bidro til å styrke salget av PPF-film.